zaterdag 9 juni 2012

Beter laat dan nooit!

Lieve Mensen,

Ik weet het, ik loop een beetje achter op schema. Maar je kent het wel druk, druk, druk. Ik had beloofd om terug te komen op de culinaire maaltijd van woensdag. Mijn vriendinnetje kwam eten en die had wel zin in een hartige taart, wat ze er dan in wilde moest ik maar regelen. Heel fijn. Na uren door de supermarkt te hebben gelopen is het me uiteindelijk toch gelukt om een heerlijke hartige taart in elkaar te flansen. Jaaa ik merk het, jullie zijn benieuwd!

Nou goed dan. Het is een filodeegtaart geworden met broccoli, champignons, noten (hazelnoot, walnoot etc.), feta en voor de liefhebber chilipoeder. In ons geval veel chilipoeder. En oh ja, vergeet er geen eieren bij te doen. Het is eigenlijk zo simpel maar zeker de moeite waard om een keer te maken.

Big kisses from kir already in the kitchen for the lunch;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten