maandag 11 juni 2012

Zondags maaltje

Lieve Mensen,

Hierbij wil ik jullie mijn maaltijd van gisteren mededelen. Ik kon niet echt iets verzinnen, liep dan ook al een kip zonder kop door de supermarkt. Liep dan weer naar de groenten, dan weer naar het vriesvak. Om moe van te worden. Terwijl mijn vriendin die normaal Misses Chaoot is heel gestructureerd door die dirkie liep. Maar goed back to my story, ik heb uiteindelijk wat kunnen verzinnen. Het zal misschien niet heel spannend zijn maar het was zeker de moeite waard. En zoals altijd houd ik rekening met wat ik nog thuis heb liggen. Dat waren toevallig nog 2 pitabroodjes, een aubergine en een halve courgette. Het is dus uiteindelijk een pitabroodje vis geworden met overheerlijke groenten en een heerlijke sausje van yoghurt met peterselie. Smullen!!

Benodigheden:
- Vis, kan je zelf bepalen
- Pitabroodjes
- Aubergine
- Courgette
- Sugar snaps
- Peterselie (platte)
- Yohurt
- Citroensap

Succes alvast.

Big kisses from kir

Geen opmerkingen:

Een reactie posten