dinsdag 5 juni 2012

Lieve mensen,

Het spijt mij zeer dat ik nog steeds geen foto's heb kunnen plaatsen van mijn lekkere maaltjes maar mijn telefoon + usb kabeltje willen niet helemaal meewerken dus 'work in progress' om het zo maar even te zeggen.

Maar om over te gaan tot de orde van de dag, het avondeten. Mijn huisgenootje en ik hadden allebei geen zin om naar de supermarkt te gaan, zo ontstond het idee om te kijken wat we nog in de koelkast hadden liggen. Dit was rucolasla, een courgette, sugar snapps, kipreepjes, tomaat, komkommer, kappertjes en ansjovis. En tot grote blijdschap hadden we nog een heerlijk half stuk af te bakken stokbrood liggen. Mensen, gooi dit bij elkaar en je hebt een heerlijk maaltje. En oh ja tip: maak er een lekkere mosterd- mayonaisedressing bij. Dan is de maatijd echt compleet.

Tot morgen met een nieuw recept.

Big kiss from kir in the kitchen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten